Mrymmmmmm Kızlar 33 haftalık gebeyim. Bebeğim normalde baya hareketli. Bugün sabahtan beri çok az oynadı. Hatta hiç oynamadı bile. Korkmalı miyim?
07-02-2019 Mrymmmmmm ya benimde aynı cook az hareket ettı gıtsem mı dıom beklıom bakalım hareket edıcek mı?
Remziye_2121 Mrymmmmmm cnm bendede vardı hareket azlığı 3 4 gün boyunca 34+5 de doktora gittim 2 cm acilmam vardı suniyle 6 yapıldı doğurdum salı günü
PoyrazAlim Mrymmmmmm bende 33 haftalıgım kendimi yorduğum gün pek oynamıyor dinlendiğim zaman hareketleri sıklaşıyor onu farkettım :)
07-02-2019 Remziye_2121 ben daha dun gıttım bı sorun yok ddı ama 10 gun sonra cagırdı kontrole bebek dogum pozısyonunu almadı hala takıp edıo doktorum benımde