Ftmmmm 35 haftalıkken kontrole gittiğimde suda azalma başlamıştı. 36 haftalıkken iyice azalmış bu durumu yaşayan var mı ne gibi önlemler aldınız düzelme yaşayan oldu mu ?
Busra_gunyuzlu Ftmmmm kuzum 101 de havuç suyu var cam sıse de ondan ıc her gün degıl ama bende ıcıyorum annem aldı bana da suyu ıcın çok faydalıymış
Emel123 Ftmmmm benim bu sebeple 38. Haftada sezeryan yapıldı. Çok şükür sağ salim aldım kucağıma. Endişelenme sadece bol su iç. Havuç suyu iç.
Ftmmmm Emel123 1 haftada 12 den 8 e düştü şimdi yine 1 hafta aradan sonra gideceğim yine 4cm azalırsa fark edilmez o arada bebeğime bir şey olur dlye çok korkuyorum 😔
Busra_gunyuzlu Ftmmmm evet suan da ıctım bı tane 😀 hem normal faydalıymış hemde bebegın suyuna normal makınede sıkıp da ıcenler var ama ben ondan kullanıyorum
Ftmmmm Busra_gunyuzlu ben de bugün denk gelip almıştım tam da ☺️ İçmeyi unuttum ama siz diyince içtim şimdi her gün içerim artık anca toparlar sınırda çünkü