Bsraaa366 aysefatma12 bende 5 haftalıkken ilk gitmiştim daha doğrusu hamile olduğumu öğrenip gittiğim de beş haftalıktım kese gözüküyordu bebek henüz yoktu bebeği 7+4 görmüştüm kalp atışını da duymuştum henüz erken olabılır ikisi için de :)
Melek141120 Doktora idrara sıkışık giderseniz daha iyi görünüyor benim doktorum ilk 3 ay sıkışık gel demişti. Bebeği ilk gittiğimde görmüştüm 5 haftalıktı
Melek141120 aysefatma12 inşallah canım 🙏🏻 Görünmezse bile üzülme zamanı vardır her bebek başka oluyor döllenme zamanı vs hayırlısıyla sağlıklı bir bebeğiniz olur inşallah ❤️
Anne_N Vajinal ultrason ile kese görünür. İdrara sıkışık gidersen normal ultrason ile de görünür. Kalp atışı için erken.