Zeynepp_altun Fatma_4224 bende de pko var amh 11 e yakındı. İlk klomen ve iğne kullandım gebelik oluştu 4. Aya girdim şimdi olmuyor
Fatma_4224 Zeynepp_altun doktor ben ve eşimin tahlillerime baktı evlat sahibi olmamanız için bir problem yok dedi cok şükür sadece şuanlık yumurta gelişmesi için tedavideyiz
Fatma_4224 Zeynepp_altun canım eger para durumumuz iyi ise hiç düşünme özelde rahim filmi çektir ama eger para durumu cok iyi değil sadece tedaviye ancak yetişiyor dersen devlette yaptır ben memnun kaldım sıkıntı yaşamadım dediğim gibi tüpler de kapalılık yoksa asla agrın sızı olmuyo.
Fatma_4224 Zeynepp_altun ah kuzum Rabbim birdaha sağ sağlim kavuştursun sizi. İnşallah hayırlısı ile tekrar sağlıklı bir gebelik yaşarsın ❤️❤️
EsrSvm Zeynepp_altun Rabbim bir daha yaşatmasın inşaallah canım.Rahim filminden sonra Allah’ın izniyle olur daha önce gebelik olmuş çünkü ❤️
Fatma_4224 Zeynepp_altun hayır canım plastik sondajı biliyorsundur o takılıyor ilaç salınması için rahmine
Fatma_4224 Zeynepp_altun oyle bi randevu imkanı yok canım ben devlet Hastanesi’nde tüp bebek bölümüne gitmiştim ordaki doktorum beni rahim filmi çekilmesi için başka bir hastaneye yönlendirdi sonra gittim o hastaneye rahim filmi çekilmesi için sıra verdiler rahat 15 gunu buldu anlayacagın
Cigdem-96 Zeynepp_altun Bakırköy de var Emarpark diye orası da gayet iyi bende hiç bi ağrı olmadı şuan ki fiyat nedir bilmiyorum ama ben daha uyguna yaptırmıştım
Ela532 Canım merhaba bu şekilde biraz kafan karışabilir çünkü herkesin bünyesi farklı. Benimki ağrılı oldu bidaha çekinirsem anestezi alırım sanırım. Canın tatlı ise anestezi al kafan rahat olsun …