Basakcim Kızlar selam. İkili,üçlü, dörtlü testleri doktorum tavsiye etmiyor. Fetal Dna testini önerdi. Yaptıranınız var mı? 480euro gibi bir fiyat aldık. Bu fiyat sabit mi yoksa hastaneye göre değişiyor mu? Bilgilendirirseniz çok sevinirim
Edakeskin Basakcim merhaba benim doktorum da fetal dna testi önerdi ama henüz fiyat almadım ben siz hangi sehir ve hastaneden aldınız fiyatı acaba ? Ben yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım hala
Gokcecelik Basakcim ben martta yaptırdım 400euro hastaneler biraz daha pahalı sanırım isterseniz firmalarlada görüşebilirsiniz eurofix, genoks falan vardı sanırım
Busrakaradenizr Selam canım bende ikili taramada bir değer düşük çıktı diye risk yok ama yapsak iyi olur dedi doktorum 3300₺ yaptırdık bizde bursada hemen hemen fiyatlar aynı sonuç bir haftada geldi çok şükür temiz 🙏🙏
Basakcim Edakeskin ben İstanbul Ataşehir de alle sağlığa gidiyorum. Cinsiyete bakılmazsa 430, cinsiyetle beraber 480euro dendi. Biz de çok kararsızız. 12 haftalık olduk büyüdükte 😣
Basakcim Edakeskin çok kararsızım bu işin sonuda yok gibi geliyor. Down sendromuna baktırdık temiz çıktı diyelim down gibi binlerce hastalık var bakılmayan. Mesela otizim hiç bir şekilde teşhis edilemiyor. Dipsiz bir kuyu gibi geliyor. Çok kararsızım
Edakeskin Basakcim bende seninle aynı durumdayım o kadar kararsızım ki. Yani 13 haftadır bebeklerim içimde büyüyo gelisiyo Allah göstermesin herhangi bir sorun cıksa nasıl kıyarım onlara ne yaparım nasıl bi tepki veririm hic bilmiyorum kafam allak bullak