Dila71 Kizlar çalışamaz raporu Alicam ama hastanede çalışıyorum normalde. 32+0 da bu raporu teslim etmek zorunda mıyız yoksa 32+6 ya kadar vaktimiz var mı bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
Zkczkc Dila71 çalışmak istiyorsanız 37 ye kadar vaktiniz var, ama işi bırakmak istiyorsanız 32den 37 ye kadar istediğiniz gün rapor alıp teslim edebilirsiniz