Yaz mevsiminde doğum yapmanın zorluğunu yaşıyorum şuan ay sıcak mı soğuk mu üşür mu terler mi uzun kol mu kısa kol mu klima ceyran derken hasta oldu sonunda iki gün öncede yazmıştım postta. Doktora götürdük geniz akıntısı var usutmus dedi öksürüğü var iki gündür tıkanıyor falan o oksurdukce benim içim parcalaniyor. Sık sık buruna deniz suyu sıkıp temizle geçmezse iki gün sonra antibiyotik başlayacağız dedi çok üzüldüm 😥 sık sık burun temizligi yapıyoruz ilaç veremiyorlar başka zaten herhangi bir öneriniz var mıdır genizi burnu boğazı açılsın diye boğazı balgamlı sanırım çünkü tükürüğü uzayip uzayıp geliyor ağzından köpük çıkıyor baloncuk şeklinde. Çok üzgünüm 😢