Ptttssse ben 2 defa verdim. İlk sabah gittiğimde hiç bir şey yiyp içme geceden sonra. Sonra da o içeceği veriyorlar ondan 1 saat sonra. İçeceğin tadı elmalı gazozun aynısıydı bence. Ben hiç zorlanmadım ama 1 saat boyunca sadece oturmanı istiyorlar efor harcamaman gerekiyor. O 1 saat çok sıkıcı oluyor yanına kitap fln oyalanacğın bişey al kesn😂