Snmozgr merhaba bende beylikduzu devlet hastanesi dr.bedia Zeynep yıldırım a gidiyorum sezeryanla doğum yapıcam doğumuna bedia Zeynep hanım girecek. Sanırım siz doğum yaptınız hayırlı olsun... Hastane ve doktor ile alakalı yorumunuz nedir memnun kaldınizmi acaba benimde 25 günüm var belden ugusturmali yapıcak endiseliyim açıkçası.