12+1 günlük hamileyim idrar kesemde sarkma vardı hamile kalmadan önce ilaç kullandım doktora söyledim sıkıntı olur mu diye doktorda olmaz gebeler idara kacirabiliyor dedi sen daha erken kaçırmaya başlarsın dedi dün akşam biraz üşüdüm disaridaydim eve geldim giyindim ardarda tuvalete gittim çok kez hemde tuvaletim de şu gibiydi aynı sonra iç camasirim ıslanmıştı su gibi aynı ıslaklık vardı bende çok korktum acaba bebeğin suyu mu bu diye idrar kacirma ne zaman başlıyor normal hamilelikler de acaba birde bu haftalarda kilodunda ıslaklık yaşayan oldu mu su gibi aynı lütfen bilen bilgi verebilir mi?