HaticeNur34 Merhaba Hanımlar 23+3 haftalık hamileyim 1 haftadır burnumdan pıhtılı bir şekilde kan geliyor bezen Sıvı şeklinde geliyor ama öyle aşırı yogun bir kanama değil peçete ile temizliyorum ama yinede geliyor sizce normal bir durummu?
bebegimizibekliyoruz1 HaticeNur34 benim 18.haftama kadar kanamisti doktoruma gittiğimde kbbye git önemli olabilir demişti kuruluktan kanıyormuş böyle çok değildi sabah burnum tıkalı uyanınca fark etmiştim kbbde hamilelerin kullanacagı nemlendirici burun spreyi verdi geçmişti benim
[silindi] HaticeNur34 2 3 ay anlattığınız şekilde kanadı kuruluktan oluyor , nazalnem diye bir sprey kullandım bayağı iyi geldi
[silindi] HaticeNur34 bende hamilelik boyunca oldu damarlar şişiyor hala kanıyor suan 1 saat önce kanadı
HaticeNur34 @bebegimizibekliyoruz1 hm anladım benimde doktor kontrolüm bu ayın 15 inde doktoruma belirticem bu durumu aşırı yogun değil dediğim gibi ama peçete ile temizlediğim zaman sık sık karşılaşıyorum o yüzden Bi sorun olurmu die danışmak istedim 😊
bebegimizibekliyoruz1 HaticeNur34 kuruydu benim genelde gece kanıyor ben fark etmeyince de sabah tıkalı burunla uyanıyordum doktorunuz kbbye yönlendirir içiniz ferah olsun