Herkese merhabalar😊 İki gün önce adetime 3 gün kala test yaptım ve ikinci çizgi silik çıkmıştı. Hatta burayada yazmıştım. İki gün sonra yani bu sabah tekrardan test yaptım ben daha net bir çizgi beklerken silik çizgi dahi çıkmadı yani sonuç negatifti. Sizce neden olmuş olabilir mi aranızda bu durumu yaşayan varmı