Merhaba güzel anneler 35+1 haftadayım karnımın alt kısmında yürüdüğüm zaman ve Döndüğüm zaman ağrı oluşuyor yatarken çok hafif oluyor 34. haftada bebeğim başaşağıdaydı kanala girmemişti..Hiç böyle şiddetli ağrılar olmadı sizce kızım kanala girdidemi böyle ağrım oluyor?Sizde durumlar nedir böyle benim gibi ağrı yaşayan var mı? Doktora gitmeli miyim?28. haftadan sonra sadece akşam yatakta Döndüğüm zaman ve sabah kalktığım zaman ağrım oluyordu ve hemen geçiyordu..