K88_ canım ben de Torkunun sütünü almıştım tarihi daha dolmamisti. Koca iki yudum içtim tadı değişik geldi. Eşim tatti o da bozulmuş bu dedi. Koca şişeyi attık. Zaten denemek emin olmak için kaynattigimizda cezvede hep tortular oluştu. Bı şey olmadı çok şükür iyiyiz 🤭