Suu
Allah şifa versin inşallah çok iyi olursun..
Bende 12+2yim. Ağrı nedeni ile doktora gittim seni korkutmak istemem ki inşallah böyle bir durumla karşılaşmazsın. Düşük tehtidi denildi. Iğne,magnezyum ilacı ve istirahat önerildi.. Bol bol su iç iyi geliyor..
Şunu da belirtiyim 7 haftam dan beri tehlikem var benim. Sadece bilgi olsun diye yazmak istedim..
Allah sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin.. 🙏