Kızlar doktora gittim bebeğim dedim bi 2.300 felan olmuştur diye ama 2 kilo olmuş yeni sizce de az değil mi ? Doktoruma göre çok normal ya böyle relax bi doktor görmedim kendim de almamışım kilo . 31 de 1700 dü şimdi 2000 olmus ama az geldi bana neler yemeliyim daha da herşey yiyorum ama