AysezulalGvn Btlynr13 biberon Philips avent cam bibero aldım emzik ise bibs aldım normalde 2 li lerden alacaktım ama tutmazsa diye 1 tane aldım şimdilik eğer tutarsa 2li paketlerden de alırım 🙃
Btlynr13 AysezulalGvn bende öle düşünüyorum ama avent biberondan emin olamadım iyi diyende var kötü diyende
AysezulalGvn Btlynr13 kötü diyeni hiç duymadım doğrusu ama cam oldugu için çekinenler oluyor onlar da cam olmayanını tercih ediyor genelde