22 haftalık gebeyim kızlar doktor bugun sıvın az dedi tahlil yaptı normal çıktı beslenmeden olabilir dedi detaylı ultrason istedi benim durumda olan varmi bende bu hafta iştah açıldı ondan kusmalarim
hala devam ediyor yardımcı olabilirmisiniz korktm
biraz