Gul9227 Kızlar 31. Haftamdayim bebegi her zaman hissetmiorm bi sabah birde aksam yatarken hissediorm normal mi sizce ? Sizin nasıl hangi aralklarla hissediorsnz
Parsss Gul9227 ben hissediyorum ama sürekli gümbür gümbür değil hareketleri bazen dönerken falan çok hissediyorum onun dışında minik minik hep hareketler kucuk oldugu için mi bilmiyorum bu hafta sorcam kontrolde doktoruma
Ayse-24 Gul9227 öğlenleri biraz uzanın bi şeyler atıştırın. Bazen fazla hareket edince bende hissetmiyorum 🤷🏻♀️
Senagrkn Benim 30+6 hiç durmuyo sabah öğle akşam çok hareketli ama bu pozisyonlarda alakalı yan yattığımda özellikle sürekli harek halinde