Ben 40+1 ve bugün sabaha karşı belim sırtım ağrısıyla uyandım bayada sürdü ağrı sonra kesildi ,daha sonra aşağı doğru ağrı oluşmaya başladı tutup bırakır gibi sonra oda kesildi ama her an adet olacak gibi bir his var içimde bakalım artık doğsun istiyorum bugüne kadar da hiç böyle olmamıştı diye bugün bı heyecan aldı beni vala acaba doğum işaretleri mı diye