ErdemirinAnnesi Kızlar oğlumda aptamil gaz sancısı yaptı conformil aldım bugün tadına baktınız mı çok acı hemde acayip acı hemde suyu ılık koydum aptamillde eriyordu bunun tozu erimedi
Blablabla ErdemirinAnnesi bizim de normal ağtamilde sorun yaşamıştık. Ulaştık yetkili birilerine bozulmuş olabilir dediler. Başka da alıp deneyin isterseniz ama tavsiyem hipp combobiotik
Sim25 ErdemirinAnnesi merhabalar bizimde çok gazımız var bebeğim emmediği icin sağıp veriyordum ama artık kesildi sayılır aptamil conformiş almak istiyorum siz naptınız denediniz mi acaba ?
ErdemirinAnnesi Sim25 çok acı tatı var almayın zor içmişti içilcek gibi değil doktora gittiğimde sma comfort var gaz kabızlığa karşı ve çok güzel kilo alımı yapıyor benim önerim 👍