Ben sperm testinden anlamıyorum ama bende sebepsiz inferlite vardı iki yıl çocugumuz olmadı bi kaç doktora gittim en son inferlite kısmındaki doktorum aşılama yada tüp bebek dedi bende çok ağladım kendimi harap ettim sonra aşılama yaptıralım en azından denemiş oluruz dedim tuttu çok şükür ama benimde denemediğim kürler falan kalmadı. Aşılama basit bişey korkma bence aşılama dene direk inşallah güzel haberler alırız sendende hiç moralini bozma .