1234 tgcaty bugun gittim 2350 dedi cnm tam 34 haftayız Haftasıyla uyumlu dedi 38 haftada sezaryen olucaz
Oglununannesi tgcaty 33+0 da 2600 küsür dedi salı 34+0 da tekrar randevum var bakalım ne olmuş doğrumuymuş ben bu ölçümlere nedense inanmıyorum pek ama 30+3 de 1942 gram çıkmıştı detaylıda..
mervetemellll AyeKantar evet bnm 25 haftalikta 800 gr dedi doktorum bana da zayif geldi simdi 28. Haftadayiz acaba kac kilo olmustr
tgcaty AyeKantar bende cok yedim ilk gebelikte 3000 kilo dogdu 38 haftam da bundada akışına brakacam dyorum ama dyanamıyorum
MbsN mervetemellll canim seninkinin grami olmasi gerektigi gibi 😁 27 haftalik bebegin grami ortalama 910/1000 gram bazilarinda degisiyor tabi 1 kiloyu gecmis oluyor ama o Anne babasinin yapisina gorede baglaniyormus🤷🏻♀️ Bende minion tipligim mesela benimkide oyleydi
tgcaty Oglununannesi ya bnm kızıma 3300 dyrlardı 2900 dogdu şişkinlik gdnce yani. tabi ultrason tahmini dyorlar zayıf bebege bakmakta zor olur dyrlar inş saglıklı olsunlarda tabi
tgcaty 1234 33 haftalıkken 2200 dedi haftaya gdecem kontrole 35 haftalık olck hemde dogum tarihi belirlicwz 38de alır sanrm
Oglununannesi tgcaty benim oğlum 35. Haftada 3300 çıkmıştı ilki yani 1 hafta sonra tam 3805 doğdu canım bi haftada aç gezdim diş etlerim sorunluydu 505 gram alcağını düşünmüyorum değişiyor gerçekten sağlıklı doğsunlar 3 kilo olsunlarda yeter🙂🙂