Merallkayaa EsraGlgr ben 5. Haftaya giricem 1 gün sonra kasık ağrıları çekiyorum sürekli mide bulantılarım çok yoktu ama 2 gündür geceleri ve sabahları bulanıyor .Ama şimdilik iyiyiz🥰🤲
Eceguldemir55 EsraGlgr bulantilı, iştahsız ve yorgun geçiyor 🤭 bugün kalp atışını da duyduk çok şükür 6+4 olduk 🤗 sizin nasıl geçiyor
EsraGlgr Benim şimdilik iyi geçiyor, bulantı kusma filan aşırı az. 6+1im . Belirtiler fazlalaşıcak mı bakalım:)