Kızlar birkaç gündür kahverengi lekelenme ve ufak kan gelmesi var 2 kere acile gittim ilkinde kanama yok dedi vajinal baktı bebekte iyi dedi eve yolladı 2 gün sonra kahverengi lekelenme geldi arkasında peçeteyi bastırınca ufak kırmızı kan geldi yine doktora gittik karından baktı bebek iyi kanama alanı vs görünmüyor dedi progestan başlattı tedbir amaçlı bu arada kan sulandırıcı iğnede kullanıyorum.progestanı tam yerleştiremiyorum sanırım eriyor dışarı doğru az önce baktım yine ufak kan geldi açık renkli vajinamı silince bu ne zamana kadar devam edicek böyle doktor kanaman yoğunlaşmadığı sürece gelmene gerek yok dedi adet gibi çok gelirse gel dedi doğru mu gitmem gerekli mi şuan en son dün gittim şimdi ne kadar gelmiş desem mercimek kadar akıntıyla beraber gelmiş bu arada kahve lekelenme arada geliyor