Kubranurbulur bence hemen kendinizi korkutmayın. Benim de başıma geldi hamile değildim ama o zamanlar. Dediğiniz gibi sümüksü bir akıntıydı rengi hiç yeşil olmadı beni de böyle şeylerle korkuttular meğer huzursuz bağırsak sendromu diye bişey varmış ve en büyük sebebi stres. Yani stres yaptıkça artan ama beslenmenize dikkat edip kafanızı rahat tutunca geçen bir hastalık. Zaten iltihap olduğunda başka ciddi belirtileri de oluyor. Siz yine dr a gidin ama çok da panik yapmayın. Geçmiş olsun.