07-02-2019 yeni doğum yaptm orda oda içi süslemek yasak demişlerdi sadece kapı süsü asabilirsiniz demişlerdi doğum yaptığım gün kapı süsünede yasak dediler sadece resim cekmek için takabilirsiniz demişler eşime tabi ben içerden taktım kimsede bişe demedi dışardan gözükmediği için ama saçma kural bence pandemi bahanesiyle biraz kolaylarına ne gelirse artık