Rabiaelif2017 handenur__ çok geçmiş olsun pislik bir hastalık bu yaa. Allah şifa versin inşallah sizede
Shnern Rabiaelif2017 bence korona olan herkes kullanabilir evvewt bana Ankara’dan arayan filyasyon ekibi dedi korona olduğun süre boyunca kullan diye 100 mg sonrasında 1 hafta devam dedi
Rabiaelif2017 Shnern kaç haftalıktin sen o zaman ben acaba gebelik haftam erken mi diye korkuyorum kafama göre hareket etmek istemiyorum
Rojbin27 Rabiaelif2017 ayy oyle deme bende hem tat hem koku Yok bişey yedim de sanki boş yiyorum ama bebek için hersry yiyorum tat almasamds
FatoRamo Rabiaelif2017 bende 38+2 bende covit oldum dün öğrendim şimdi 14 gün boyunca evdeyim doğum dışında doktora gitmeyecem. Bol sıvı tüket şu tüket bol vitamin al
FatoRamo Rabiaelif2017 Allah razı olsun Rabbim yar ve yardımcımiz olsun tez zamanda artlatırız inşallah
Rabiaelif2017 ddtnll74 sağol canım. Ilk gün uykudan bir baş ağrısıyla boğaz ağrısı öksürük halsizlikle uyandım akşama kadar bunlar iyice siddetlendi zaten bel bacak ağrısı bütün vücudum sanki dövülmüşüm gibi ağrıyordu halsizlikte vardı bunlar canım
ddtnll74 Rabiaelif2017 çok geçmiş olsun canm İnşaallah en kısa zamanda atlatırsın meyve yemeue çalış sıvı lar tüket limon kes suyunu em keçi boynuz pekmezi fln ye canım tekrar dan çok geçmiş olsun Allahım şifa versın İnşaallah 🙏🏽🤲🏽