Merhaba Hanımlar, 18.haftanın içindeyim. Sabahları aç karna kuru kayısı, kefir içtiğim, gün içinde bolca su içtiğim ve yürüyüş yaptığım halde kabızım sürekli. Magnezyum kalsiyum tableti kullanıyorum o da bağırsaklar için faydalı diyorlar. Şuan Demir ilacı kullanmadığım halde böyleyim napıcam bilmiyorum. Doğal önerileriniz var mı? Teşekkürler 🙏🏼