rukiye1934 Kızlar özel bölgemde sağ üst tarfında yanma var görünürde bişey de yok ama içinde bıçak kesiği gibi bir acı 31 haftalık gebeyim onla bir alakası var mı acaba ilk defa böyle bişey başıma geldi adım atarken bile canım çok yanıyor
Eda-5807 rukiye1934 bende 33 haftalıkken cektım agrıyı doktora gıttım sordum nstye bağladı hersey güzel çıktı ama enfeksıyon çıktı doktor oda agrı yapar dedı ılac verdı kullandım suan agrım yok haftaya gıdıcem ınsallah enfeksıyon gecmıstır doktoruna sor ıstersen bır
prensimibeklerkenn Eda-5807 hangi ilacı kullanmanızı önerdi doktorunuz bn donaxyl vajinal fitil kullandım sonrasında cefax antibiyotik kullandım sizin kaşıntı falan geçti mi
Eda-5807 prensimibeklerkenn bende kasıntı falan yoktu sadece enfeksıyon çıktı onuda tek doz ilaç yazdı gece yatmadan aldım
prensimibeklerkenn Eda-5807 saşe ay onuda kullandım 2 tane 1 hafta arayla toz suya katıp içiyordum bnde kaşıntı hiç yoktu ama şuan sanki hafiften ara ara oluyo ama hemen geçiyo çok dokunmuyorum