Merhaba🤰🏻Hastane çıkışı için nasıl aldınız? Ne alıcaksınız,8 aylık hamileyim ,sonraki ay sezeryan olucam ,çıkışda giymeye elbise uzun kolmu kısamı tercih etmeliyim ?
Önceden 34 bedendim ,şimdi 36 -bazen 38 oluyor.Göğüsler 2 beden büyüdü o yüzden elbiselerde fark oluyor. daha da fazla büyürmü? 1ay zaman içinde .doğumdan sonrada büyürmü?