Hatice_ee Beyza00_ bn 6 +1 de gormustum hastaneye o haftada gittigim icin aslinda belki daha erken gitsem gorurdum 🤷♀️
Beyza00_ Mom6272 bende Çarşamba gdicem de canım bugün acile gidicem görünür mü diye merak ettim senin bebiş görünürse yaz tabiki ❤️
Beyza00_ Mom6272 canım benim bebek göründü acile gittim doktor kalp atışını da duydu ama ben pek duyamadım
hilalsp Beyza00_ Bu arada tavsiyem erkenden gitme bazı doktorlar o kadar düşüncesiz ki bana daha 5 haftalık bile değilken dış gebelik olabilir dedi kese vardı ve boyutu güzeldi ona rağmen gidip üzülme 6 hafta dolunca git bence
Beyza00_ hilalsp Zaten randevum Çarşamba günü canım 6 haftalık olcaz lekelenmem olduğu için arada acile gidiyorum bugün görünür mü diye merak ettim