Merhabalar arkadaslar suan 16 haftalıgiz tup bebegiz ve her muanemde bebegimin esıne yakin oldugu her an kanamam olabilcegi soyleniyordu. 3 gun once gittigimizde bebegim eşine yapismak uzereymis doktorum oyle soyledi buda kanama olcagini ve kanamaya hore gebeligin nereye varacagini soyledi boyle birsey yasayaniniz varmi korkulu gunlerdeyim ona birsry olmasini istemiyorum 😕😕🤲❤❤