Asilla Bu ay ovulasyonu bıraktım, 5 Ağustos son adet tarihim 3 gün önce erken test yaptım ama görünen bir şey yok. Bana kalsa evlendigim günden beri hamileyim.😅 Sizce de erken testte çıkmama durumu olur mu ?
bebegimizibekliyoruz1 Asilla olabilir benim içimde şüphe vardı adet tarihim 25 marttı nisan ortası sonu giibi erken test yaptım bi de gidip teste 100 lira verdim bırak çizgiyi silik çizgi bile çıkmadı 😂 mayısın 1 inde öğrendim hamile olduğumu
Eda-5807 Asilla benimde kaç kere denedıysem çıkmadı sonra adet günüm 1 hafta daha gectı gıttım kan verdım 5 haftalık hamıle olduğumu ogrendım 😂😂
teletabi Asilla benim oğlumda ne idrarda nede kanda çıkmadı ama hamileymişim öğrendiğimde 9 haftalıktı🤷♀️
Hamisannesi Asilla Bende nisanin 5 de adet oldum mayisin ortasında test yaptım çıkmadı bi 5 gun sonra bidaha yaptım silik bi çizgi vardı yanı hemen çıkmıyor ve hamile olduğuma dair belirti falanda yoktu insallah hamilesiniz dir ❤️
Handan_65 Asilla Valla benim adetim 3gun gecikti test yaptım cikmadi ama kaşık ağrım vardi ha bide gogusbuclarim kararması bide cildim parlamisti gidip kan tahlili yaptim 18 cikti 2gun sonra bidahavyaptim 98 cikti Ben tanıdık insanların hamile olduğunu anlıyorum kendimde dahil Eltim 2 buçuk aylık hamileymiş fark etmemiştim ben onu bir görüşte anlamıştım gerçi küs olduğum için dememistim
Dygrd Asilla bazen yanılıyor testler bende yaptım 2 ay net olmadi adet sonraki ayın ortası kasık ağrıyla acile gitim 3 aylik olacakmis doktorda doğuma gelseydin surda ne kaldiki dedi guluştuk 🤣 bende test yaptım 2 defa çıkmadı dedim keşke bide kan vereydin 10 gün arayla dedi 🤣
Asilla Kan verince de o olumsuz sonucu almak belli bir zaman sonra bizi daha çok umutsuz hale getiriyor. Ben 7 aylık evliyim gerçekten her adet dönemi öncesi hamileyim diyorum tabi sadece kendime. Sonra sonuç hüsran şimdi çantamda test var çantamla ayni oda da dahi bulunmuyorum 😅 Rabbim kimseyi yormasın bekletmesin.. 🤍
bebegimizibekliyoruz1 Adalina09 kız annem zorla aldı bi utandım anlatamam sana diyorum ki hamile değilim annemin de içine doğmuş resmen baktık negatif silik bile değil 2 hafta sonra tekrar yaptım bu sefer 5 liralık testle ahanda kıpkırmızı iki çizgi çıktı 😂
Adalina09 bebegimizibekliyoruz1 yaa kötü olmuş valla adamın nasıl zoruna gider 100 liralık testte çıkmayıp 5 liralık testte çıkması 😂
Asilla Güya erken test 7 gün önceye kadar da inanın çok yoruma denk geldim biraz araştırınca çıkmama konusunda..
bebegimizibekliyoruz1 Adalina09 sözde erken gebelik testi 😂 allahtan eşim lafını yapmaz para konusunda bişi demedi 😂
zynp45 Asilla olabilir canım,ben o kadar test yapmıştım hep negatif çıktı en son kan testi verip beta değerine bakarak anladım hamile olduğumu
Asilla Yani herhangi bir sağlık sorunu olmadan, korunmadan insan neden hamile kalamaz hep bu stres hepp..
Adalina09 bebegimizibekliyoruz1 Benim eşim de yapmaz öyle şeylerin lafını ama ben çok yaparım çok zoruma.gider neyse sonuç olarak o ay bebişi gördün. 😂
bebegimizibekliyoruz1 Adalina09 kız bi de korunuyorduk biz yasmin içiyordum bi gün saati geçirmiştim öyle içtim o ara olmuş 😂
Adalina09 bebegimizibekliyoruz1 Şans işte canım bende 4 sene boyunca hastane hastane gezdim sonunda oldu 😂