Herkese merhaba,bugün 36+6 olarak kontrole gitti. En son 32 iken gitmiştim ve hicbirsorun yoktu ayrıca doktorum perinatolog organ taramasından bile bsy çıkmamıştı.bugun bana düştünüz mü yada bi darbe aldınız mı 1 Ay içinde dedi hicbir sekilde öyle bi durum olmadığını belirttim ki yatarken bile çok dikkat ederim. Sonra bana kızımın sol üst kolunda kırık olduğunu söyledi ve kendisine şaşırdı.hic karşılaşmamış böyle bi durumla normalde doğum sırasında oluşan kürek kemiği kırığı normal ama henüz doğmamış bebeğimin kolu nasıl kırılır anlamış değilim.ayrica normal doğum çok istiyordum simdi mecburen sezaryen olucam doğuma kadar kaynayabilir dedi eğer kaynamazsa doğumdan sonra 15 gun bandaj takicaz dedi..başından böyle birsey geçen var mı?ağla ağla bi hâl oldum,çok canımız sıkıldı eşimle 😭😭😭