Arkadaşlar merhaba,31.08.21 de hcg 417 çıkmişti.02.09.21 de tekrar test verdim sonuç 517 çıktı değer artışı çöl düşük geldi bana.Dün açıklanması gereken tahlil sonuçlarım(sağlık ocağında vermiştim)bugün öğleden sonra açıklandı sürekli il sağlığı aradım doktor tekrar çalışmak istemiş tahlilde o yüzden bu güne kalmış.Bu durum sonucu etkiler mi?Böyle bir durum başına gelen var mı?Çok kötüyüm saatler geçmiyor resmen 16.00 da doktor randevum var