Annesininbitanesi1 Kızlar 2 gün önceye kadar bebeğim baya tekmeliyordu hissediyordum ama 2 gündür çok az vuruyor ve hep aşagı tarafta hissediyorum çok minik hareketlerini yaşayan varmı bu Haftalarda
tazeanne123_ Annesininbitanesi1 benimde 25.haftadan 28 e kadar öyle oldu şimdi 31 haftaligim normale döndü
Rserin Annesininbitanesi1 bizde 25 haftalığız ara ara azalıyor canım kasıkta hissetme sebebide benim bebiş ayaklarını kasıklara koymuş o yüzden altta oluyormuş doktor normal dedi ilerde döner merak etme dedi.
Annesininbitanesi1 Rserin bende normal de hep üstte hissederdim 2 gündür altta hissedince çok şaşırdım teşekkür ederim 🙏