ikigozumuncicegii Ya Allah aşkına buna bir çözüm bulun . Sürekli reklam çıkıyo artık uygulamaya girmek içimden gelmiyor bi post okuyorum daha yarısına gelmeden 15 saniye reklam sürekli .
Allahneverdiysee ikigozumuncicegii maalesef ben de şikayetçiyim ama bu şekilde para kazanıyorlar işte yapacak bir şey yok
Eda-5807 ikigozumuncicegii valla bende bıktım ya yazı yazıyorum anında çıkıyor telefon dönüyor sonra valla gına geldı reklamdan KESK’e bır cozum bulunsun ya
Birgul ikigozumuncicegii Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
Melek3 ikigozumuncicegii ikigozumuncicegii Katılıyorum az bişi intm var onuda reklamlar yiyor durup durup reklam çıktı için uygulanmadan çıkıyorm
Surimsine Ayyy cidden son bir haftadır bende uygulamadan nefret ettim. Tam birine yorum yazacağım hemen reklam çıkıyor valla sinirden kapatıyorum direk yorumda yazmıyorum. Para kazanacağız derken uygulamayı kullanan sayıları düşecek farkındalar mı acabaaaa
ikigozumuncicegii Birgul valla ilgilenirseniz sevinirim hemen çıkıyo reklam bakmadım saatine ama şuan dikkat ederim saatine .
ikigozumuncicegii Melek3 valla bende başka bi sosyal medya kullanmıyorum instagram Facebook felan onun yerine burda vakıt geçiriyorum süreklide böyle reklam çıkınca sinir oldum .