Eda-5807 busee3 benımde oluyordu bende enfeksıyon çıktı doktor ılac verdı kullandım agrılarım suan yok enfeksıyondan agrır dedı doktor bana ama sen yıne gdıınce sor doktora
Sevvalkrbg busee3 Bende de oluyor doktorum yalancı doğum ağrısı dedi bana da ☺️ Olabiliyormuş yani doğal birseymiş