Evet güzel anneler bende sona yaklaştım ve bugün 10 eylüle doğum tarihim verildi isteğe bağlı sezeryan olucam çünkü normal doğumdan korkuyorum sezeryandanda korkuyorum amaa durr karışık oralara hiç girmeyin. İnanın 9 ay hiç bitmicek sandım bitti bile bulantılar anksiyete krizleri mutsuzluk uykusuzluk ne kadar olumsuzluk varsa yaşadım bu süreçte çok şükür bitmek üzere. Sizden isteyeceğim şey sezeryan olan anneler içimi birazcık rahatlatırmısınız 🙏