Begonvill Kızlarrr vakit yaklaştı ve inanılmaz bir doğum korkusu başladı🙈 Sanki doguramayacakmışım gibi hissediyorum.Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl başa cıktınız yada cıkıyorsunuz ?
Eda-5807 Begonvill valla ben hıc korkmuyorum çünkü ılk doğumum olucak neyın ne olduğunu bılmıyorum nasıl olduğunu bılmıyorum o yüzden korku yok kendıne cesaret ver düşünme Doğumu Doğuma gıderkende bol bol dua oku Allah’ın ıznıyle kurtulursun cnm 😌 sen korksanda korkmasanda ordan çıkıcak o yüzden stres yapma rahat bırak kendını dua oku bol bol
goldenarrow Begonvill benimde 11 gün kaldı sezeryan olcak gece düşünmekten uyuyamadım o derece korkuyorum 😨
ebru05 valla benimde 9 günüm kaldı , ben sancılarla nasıl başa çıkıcagımı düşünüyorum🤣 çünkü arada böyle iki saniyelik rahimime bir ağrı giriyor onda bile çok canım yanıyoe🤦🏼♀️
Begonvill ebru05 ayy benmde 17 gün var ara ara giren o sancılar olunca ben nasıl dogurucam diye kara kara düşünüyorum😂😂😂
Begonvill Eda-5807 ahh o kadar cok dua ediyorum ki..Allah hepimize kolay dogumlar nasip etsin inşallahh 🤲🏻🌸🌸🌸🌸🌸