kubraytekinayan Bagsedildiği Gibi Korkunç Bişey Değil Öyle Anlattılarki Ben Bile Korktum Yani Ama Şöylede Düşünüyorum Acaba Doktorundan Doktoruna Farkmı Var Ben Hiç Hissetmedim Bile Çok Şükür Ağrı Felanda Olmadı 😊
Eda-5807 kubraytekinayan kaç haftalıkken olduğunuz acaba ben daha olmadım haftaya Perşembe gıdıcem acaba yaparlarmı ona göre hazırlıklı gıdeyım
Eda-5807 Asellinaanesi ay ben tam o zaman 36+1 haftalığa denk gelıyor kontrolüm o zaman hazırlıklı gıdeyım ben
Eda-5807 kubraytekinayan ben 34 haftalıkken gıttım bana 2 hafta sonra gel dedı başka bısey demedı ya bakarsa gıttımde ben hazırlıklı gıdeyım yınede 😂
mor_menekse1 kubraytekinayan canım sezeryen olcak birine de mi çatı muanesi yapılıyor mutlaka bir bilgin var mi
kubraytekinayan Eda-5807 bende senin gibiydim her gitmemde kontrollü gidiyodum ne olur ne olmaz diye 😊
kubraytekinayan mor_menekse1 yok canım sezeryana yapmıyolar bu çatı muayenesi normal doğum isteyene uygulanıyo çatın müsait mi normal doğuma değil mi ona bakıyolar
MerveAymina mor_menekse1 Hayır yapılmıyor,normal doğuma uygun mu diye bakılıyor çatı muayenesinde. Sezeryan olacak dendiyse bakmazlar.
mor_menekse1 kubraytekinayan ya öyleyse iyidir benim ikiz gebelik büyük ihtimal sezeryen olcak merak ettim yapılıyor mu diye tşk ederım 🤗
Eda-5807 kubraytekinayan valla bende bu zamanlardan sonra öyle gıtcem galıba bıde nasıl acıcam bılmıyorum 😂😂 doktorlar sureklı degıstıgı ıcın gıttıgım hastanede haftaya kadına denk getırdım allahtan 😂😂