Kızlar selam 👋🏻
7 aylık hamileyim ama saçlarımın beyazları iyice gözüme batıyor.Doktoruma sordum boyamak için ama organik boyalar var onları kullanabilirsin dedi ama onlar diğer boyalara göre biraz daha pahalı ve tek kutu yetmez iki kutuya da o şekilde ücret veremem.Siz hamileyken normal boyalarla boyadınız mı yada ne yapmamı önerirsiniz