Kızlar 37+5 haftalık hamileym 36. Haftamdan beri plesantamda yaşlanma var ve resmen oğlum o hafradan beri kilosu ilerlemiyor doktor hareketlerini takip et demişti şimdilik sıkıntı yok demişti devlet hastanesine gidiyorum sezeryana almamak için mi biraz ilerş tutuyorlar anlamıyorum ama bu durum canımı sıkıyor bugun en son sabah 9 10 gibi kalktığımda sağlam hareket etti onun dışında kahvaltı yaptım tık yok mutfağı topladm ettim sonra dedm Allah Allah ben kahvaltı yaptm oynamadı hala falan tatlı yedm su içtim soluma yattm hareket var ama nasıl anlatsam aşırı derinden yani yeri daraldığı için anlarm ama mesela dün o kadar çok baskı yaptı ki alt tarafıma öyle hareketliydi ki şimdi tatlı yememe rağmen çok az hafif derinden hareket ediyor evham mı yapıyorum anlamadım ya 🤦♀️şimdi hastaneye gtsem ne sürekli geliyosun derler mi falan diye çekiniyorum geçen haftalarda da sancı yüzünden gtmiştim 🤦♀️az daha bekleyip gideym dimi