Kızlar daha önce doktorum hiç rahim ağzı uzunluğu hakkında bilgi vermemişti bakmadı sanırım hiç bahsi geçmemişti muayene sırasında 20. Haftamdayım detaylı ultrasona girdiğimde perinatalog 27 mm ölçtüğünü söyledi karından bakarken huylandım vajinal ultrasonla bakalım dedi kabul ettim alttan muayene de 30 mm ölçtü ama Bişey söylemedi kendi doktoruma mesaj attım progestana devam edelim yazmış sadece haftama göre kısa mı ? Deneyimli anneler yorumlayın lütfen 😃 fitil olarak kullanıyorum kaşıntıdan öldürüyor ağızdan içiyorum zaten bulantım var kusturuyor progestanı bi türlü sevemiyorum ne yapsam ki 🤷🏻♀️