Bebiscann Ayca0909 2 defa genel anestezi ile sezeryan oldum ikisindede 2 defa bastırdı karnıma hemşire biraz ağrı olduğu doğru ama bir anlık elini kaldırınca geçiyor, içinde kalan fazla kan felan hepsi çıkıyor ama tam olarak niçin yapıldığını bilmiyorum.
Hayalllllll ktnzehra49 kanamam yoktu sordum hemşireye karnını bastiricaz dedi sonrasında kanama başladı
ktnzehra49 Hayalllllll ay o zaman bana da yapsınlar bu doğumda çünkü benim kızımda çok az kanamam oldu adet kanamalarım bile daha fazlaydı hatta bana kanaman olmadığı için göbek öylece duruyo diyenler bile vardı
MineLule Ayca0909 Karnına kimse bastırmadı ama pansuman yapan hemşire düşman tokatlar gibi pansuman yaptı çok canımı yaktı 😢