Kubra031 Sarı leke kasık agrım ve aşırı uykum var yataga koltuğa uzandım hemen uykuya dalıyorum. Adetime 7 gün var test yaptım negatif dedi sizce nedir bendeki durum
Bbuse12 Kubra031 benim de kasiklarim çok agriyordu goguslerimde öyle adetime 1 gun kala silik çizgi gordumm 2 gun sonra net çizgi. Erkenden olumsuz düşünmeyelim hayırlısı ile olur inşallah 🤗
Deletedmom93284 Kubra031 inşallah bebek vardır 😊 ama çok erken yapmışsınız bebek yerleştikten sonra beta hcg salınımı başlıyor önce kan da sonra idrarda olmak üzere zamanla artıyor bu zaman dilimi de tahmini olarak adet gününüze geliyor zaten umudunuzu yitirmeyin🤲🙏
Deletedmom93284 Kubra031 çok erken test yapmak sizi strese sokar maalesef beklemek çok sıkıcı sizi anlıyorum hatta bende sizin gibiydim ama stres bebek oluşumunu engelliyor doktorum öyle söylemişti kalbinizi ferah tutun
Kubra031 Nasıl rahat tutabilirim kendimi illa aklıma geliyor ya bide daha 1 aylık evliyim 1 bucuk ay olacak
Alparslaninannesii Kubra031 geçen ay bende belirtilerin hepsi vardi ama psikolojik mis kafaninyorma olursanolur olmazsa da olur birgün inşallah dersin bende 1. Ay çok stres yaptım 2 m ay rahattım şükür bakalım bu ayda olursa olur yani korunmuyorum.biraktim gitti
Alparslaninannesii Kubra031 inşallah cnm seninde haber ver bana bende geçen ay 10 gün kala başladım test yapmaya hergun hegatifti bu ay yapmicam
Sunay10 Kubra031 bende aynı durumu yaşadım sonra bir kaç gün sonra ilk idrar ile yine yaptım çift oldu
mrvrm Benim de belirtilerim baya var. Reglime 5 gün var. Çatlamanın 11.günü. Bu sabah erken gebelik testi yaptım ama negatif 😔