Oglusununannesii65 25+5 günlüğüz tam 3 gündür aşırı bir sırt ağrım var nefesimi kesecek şekilde diyebilirim özellikle sırtımın sol tarafında ayakta iken ağrısından duramıyorum öyle kilo da almadım verdim diyebilirim sizce hamilelikte bu haftada normal mi ?
bukusum Oglusununannesii65 benimde ayniydi dogurunca geciyor anca allah yardimcin olsun. Sanki bicak saplanmis gibi dimi. Bide sirt ustu uzan anca o zaman rahatliyor. Ama gecmiyor
Merve5561 Oglusununannesii65 30 haftalığım daha da arttı bel ve sırt ağrım çok fena uzanınca biraz rahatlıyorum işte
momsturk Oglusununannesii65 ben de taşınma esnasında sırt ağrısı çektim. 16 haftalık falandım. Sıcak su torbası yapıp sırtıma koymuştum. Bi de havluyu ütüleyip üzerine yatmıştım. Öyle geçti. Doktora gittim hatta ben covid mi oldum sırtım mı ağrıyor ciğerim mi bilmiyorum diye. Tabi ilaç vs veremiyorlar. Anca bu sıcak komplekslerle geçti
Oglusununannesii65 bukusum ay evet canım bıçak sağlanmış gibi dediğin gibi nefesimi kesiyor oda amin vallahi rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏻