Ceylanakan Arkadaşlar doktorlar bebeğin suyunun fazla olduğunu ve bu durumdan dolayı erken doğum riskinin olduğunu söylüyorlar . Bu konuda bir bilgisi olan var mı
AslZeynepCokun Ceylanakan yakın arkadaşım bu durumdaydı bi süre kortizonlarla önlediler erken doğumu ama 37 de aldılar Çok sağlıklı bir bebeği oldu çok şükür 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
FilizSylemez Bana da aynısını söylüyorlar. 36 haftalık hamileyim 4 gün hastanede yattım 2 gündür ewimdeyim çok şükür ama riskli durumdayız canım 😔
Mrvtrn Canım bende dün gidince banada aynısını söyledi 😔 bende 23 haftalık hamileyim.sana neyden kaynaklandığını yada ne yapman gerektiğini söyledi mi .
FilizSylemez Neden olduğunu söylememişlerdi ama şimdi de çene geriliği war karnı büyük doğar doğmaz ameliyata alabiliriz yutma emme fonksiyonlarını yapamaz falan diyolar 😭 Şaka gibi şurda doğuma günler kala insanda ne moral bıraktılar ne bişey 😔😔😔
sevilayumitozdemir FilizSylemez canim insallah oyle birsey olmaz emin ol seni teselli etmek icin degil ama ne bebeklere engelli diyorlar herseyi soyluyorlar saglikli bir bebek geliyor dunyaya. o yuzden bol bol dua edelim Rabbim saglikla kucagina almayi nasip et insallah
Mrvtrn Sen sakın moralini bozma ya neler neler diyorlar ama bebek doğunca bi bakıyon hic oyke bisey yokmus bizde stres yaptigimizla kaliyrz
FilizSylemez Benim de bütün testlerim normal çıktı şeker yüklememi de yaptırdım o da normal anlamadım ben de neden olduğunu 🙄
Ceylanakan FilizSylemez Allah bir nefeste kurtarsın ve inşallah nur topu gibi sağlıklı bir bebeğin olur canım
Mrvtrn Bana da sekere bagli olabilir dedi şeker yuklemesini yaptıracam haftaya bakalım nasıl çıkacak 😔
Ceylanakan İnşallah azaltcm bugünden sonra. Hani şekerde sorun yok dediler ya tatlı yememde sorun yok diye düşünmüştüm Mrvtrn
Mrvtrn Ceylanakan doğru canm insanin canida ıstiyr keşke yapabileceğimiz bisey olsa da yapsak doktora sordum bisey demedi ya