Hanımlar iyi günler. İlk gebeliğimde kızım 35 haftada vajinal muayenede kanala indiğini ve 1 bucuk cm açolma oldugunu sölemişti 40 haftada doğmustu. Şu an 2 grbrliğim çatı muayrnrsi pldum 38 hafta kanalda drüil açılma yok eski doğumunda bi açıkşık var buda herkeste olur normal açılma diyemeyiz dedi. 2 gebelikte bebek kanala doğum anında iner dedi bilgisi olan varmı acaba?